Käytännön ohjeita puhelinmyyntiin
Puhelimitse tapahtuva viestintä on vuorovaikutusmarkkinointia. Kiireisessä liike-elämässä puhelinviestinnän merkitys korostuu. On laskettu, että jopa kahdeksan asiakasta kymmenestä hoitaa asioitaan yrityksiin puhelimitse. Ei ole siis yhdentekevää, millä tavalla puhelinta käytetään ja kuinka puhelimessa toimitaan.…
Kantar kyselytutkimus
Soitellut arki iltaisin
Kun laittanut estoon , soittaa toisesta numerosta.
Soitot loppunumeroista 4205, 4206 ja 4207
Häiritsevä 7. 5. 2025 +30
Soitti ja katkaisi heti kun vastasin
Vaarallinen 6. 5. 2025 00
Soitellut nyt useana päivänä aina klo 18 jälkeen. En vastaa.
Häiritsevä 29. 4. 2025 00
Soitti viiden jälkeen ja löi luurin korvaan vastattuani. Selkeästi kalastelee takaisin soittoja...
Häiritsevä 29. 4. 2025 00
Kantarin tutkimus. Soittaa jatkuvasti.
Häiritsevä 22. 4. 2025 +10
Soittaa klo 16 jälkeen spämmimällä soittelee eikä lopeta huijareita.
Häiritsevä 22. 4. 2025 00
Jatkuvasti soittaa klo 16 jälkee, jätän vastaamatta.
Häiritsevä 16. 4. 2025 00
Ei lopeta laittamasta viestejä, älä vastaa tämä on huijari firma.
Häiritsevä 3. 4. 2025 0-1
Päivittäin soittaa 2-3 kertaa
Häiritsevä 7. 3. 2025 00
Kuului kohinaa ja sanat "sähköisen paperilomakkeen". Löin luurin korvaan ja estin numeron.
Häiritsevä 27. 2. 2025 00
Järjestäytynyt rikollisryhmä?
Vaarallinen 20. 2. 2025 +1-2
Soittaa joka ilta, en ole vastanut
Häiritsevä 20. 2. 2025 00