Käytännön ohjeita puhelinmyyntiin
Puhelimitse tapahtuva viestintä on vuorovaikutusmarkkinointia. Kiireisessä liike-elämässä puhelinviestinnän merkitys korostuu. On laskettu, että jopa kahdeksan asiakasta kymmenestä hoitaa asioitaan yrityksiin puhelimitse. Ei ole siis yhdentekevää, millä tavalla puhelinta käytetään ja kuinka puhelimessa toimitaan.…
Soittelee aina myöhään illalla. En vastaa, häiritsee paljon. Helsingistä tulee, jos olisi tärkeää asiaa, soittaisivat päivällä, ei kahdeksalta iltaisin.
Häiritsevä 5. 8. 2025 00
Aina vaan jaksaa soittaa.
Häiritsevä 31. 7. 2025 00
Soittelee paljon
Häiritsevä 31. 7. 2025 00
En uskaltanut vastata ja kun näitä kommentteja luen, toimin oikein!
Häiritsevä 30. 7. 2025 00
Soitti ja löi heti luurin korvaan
Häiritsevä 30. 7. 2025 00
Ei kannata vastata
Häiritsevä 28. 7. 2025 00
Soitti ja löi luurin korvaan välittömästi... Koitin heti soittaa takaisin ja numero ei kuulemma ole käytettävissä? Tosi outoa
Häiritsevä 23. 7. 2025 00
soittaa jatkuvasti ja kun vastasin ensimmäisellä kerralla läähätti puhelimeen ja toisella kerralla kertoi että on radiohaastattelu, ei mitäön tietoa mikä radio kyseessä ja miten muka olisin mukana sellaisessa haastattelussa
Vaarallinen 23. 7. 2025 00
Tutkimus radiokuuntelusta
Neutraali 15. 7. 2025 00
Soitta jatkuvasti vaikka sanoin ekalla soitolla että en ole kiinostunut, häiritys.
Häiritsevä 15. 7. 2025 00
Tutkimuskysely lehtien lukemisesta.
Neutraali 15. 7. 2025 00
Koittavat tehdä soitettavalle laskua kalastelemalla takaisin soittoa, älkää soittako tähän numeroon.
Vaarallinen 14. 7. 2025 00