Kuluttajat haluavat kieltää puhelinmyynnin kokonaan
Kilpailu- ja kuluttajaviraston (KKV) selvityksen perusteella puhelinmyynti aiheuttaa suurelle enemmistölle kuluttajista runsaasti haittoja ja vain vähän hyötyjä. Valtaosa kuluttajista olisi valmiita kieltämään puhelinmyynnin kokonaan.
Ahkera sottelia, viikon on joka päivä 2-3 kertaa soittanut
Häiritsevä 14. 8. 2025 00
6 kertaa soittanut tunnin sisään
Häiritsevä 8. 8. 2025 00
tunnin aikana soittanu 8 kertaa...
Häiritsevä 8. 8. 2025 00
käsittämätöntä häirintää. puolessa tunnissa 3 puhelua kunnes oli pakko vastata. oomin sähkömyyjä. olin juuri ostanut oomilta sähkön..
Häiritsevä 7. 8. 2025 00
Soitti kuusi kertaa 2,5 h sisään
Häiritsevä 6. 8. 2025 00
jos on oomista niin minulla on sopimus.
Häiritsevä 24. 7. 2025 00
Liekö saada palkkansa soitettujen puheluiden määrästä... Pirauttelee vain, ei ehdi vastaamaan.
Häiritsevä 16. 7. 2025 00
Sulki välittömästi kun vastasin
Häiritsevä 11. 7. 2025 00
Ehdin vastaamaan, mutta sulki luurin heti.
Häiritsevä 11. 7. 2025 00
Sähkösopimuksen päivitys 12kk. määräaikainen tänään 7,5 c / kWh + 5,95€/kk soppari.
Neutraali 30. 6. 2025 +10
14. 8. 2025 00
Ei ehdi edes vastaamaan, kun katkaistu jo. Kerkesi soittamaan kahdesti tismalleen samaan kelllonaikaan, mutta ei noihin kerkeä vastaamaan.
Häiritsevä 30. 6. 2025 00
Onneksi en vastannut vaan katsoin täältä ensin. Lisäksi minulla on jo Oomin sähkösopimus. Eipä se myyjiä tietenkään haittaa.
Häiritsevä 26. 6. 2025 00