Puhelinmyyntiin muutoksia – Soiton jälkeen kuluttajalle lähetettävä erikseen kirjallinen…
Kuluttaja-asiamies ohjeistaa puhelinmyyntiä harjoittavia yrityksiä kirjallisesta vahvistusmenettelystä. Se tuli voimaan tämän vuoden alusta lähtien. Se tarkoittaa, että myyntipuhelun jälkeen myyjän on erikseen lähetettävä kuluttajalle kirjallinen tarjous.
En ehtinyt vastaamaan
Häiritsevä 8. 4. 2025 00
Katkaisi ennenkuin kerkesi sanomaan mitään?
Häiritsevä 4. 4. 2025 00
Oli soittanut, soitin takaisin niin englannin kielinen vastaaja ilmoitti että yritimme tavoitella sinua ja soitamme takaisin muutaman päivän sisään
Häiritsevä 4. 4. 2025 00
kauppas TM letti
Häiritsevä 27. 2. 2025 +10
En ehtinyt vastaamaan...
Häiritsevä 25. 2. 2025 00
En vastannut
Häiritsevä 6. 2. 2025 00
Sama alku nro, loppuosa vaihtuu 131, 132, 133, 134, 177, 178, 179, 180, 181, 182, 183 ja 184 tulee mykkiä soittoja n. 10 kpl/vko.
Häiritsevä 30. 1. 2025 +10
Joku mykkä soittelee
Häiritsevä 23. 1. 2025 +10
häiritsevä
Häiritsevä 10. 1. 2025 00
Ei saanut mitään selvää
Häiritsevä 25. 11. 2024 +10
Mitään ei kuulunut....
Häiritsevä 13. 11. 2024 0-1
Kiitos EI ! Aina nää vaan yrittää... Kun en vastaa niin säästyy myyjän ja minun aikaa.
Häiritsevä 5. 11. 2024 00