Käytännön ohjeita puhelinmyyntiin
Puhelimitse tapahtuva viestintä on vuorovaikutusmarkkinointia. Kiireisessä liike-elämässä puhelinviestinnän merkitys korostuu. On laskettu, että jopa kahdeksan asiakasta kymmenestä hoitaa asioitaan yrityksiin puhelimitse. Ei ole siis yhdentekevää, millä tavalla puhelinta käytetään ja kuinka puhelimessa toimitaan.…

Tuntematon numero
Häiritsevä 24. 11. 2025 00
Pelkkää musikkia
Vaarallinen 16. 7. 2025 00
Entinen OK Perintä, nykyinen B2 Impact. Todella ystävällinen ja asiantunteva asiakaspalvelija.
Neutraali 19. 2. 2025 00
Alan olemaan kypsää näihin puheluihin jo, keskellä työpäivää soittelee ja soittaa musiikkia
Häiritsevä 5. 2. 2025 00
Vastattuani kuuluu pelkkää musiikkia toisesta päästä
Häiritsevä 15. 10. 2024 00
Vastattuani kuuluu pelkkää musiikkia toisesta päästä… ei jaksa eikä ymmärrä näitä täällä.
Häiritsevä 25. 10. 2022 00
Ok Perintä
Turvallinen 8. 3. 2022 00
Ok perintä!
Turvallinen 19. 10. 2021 00
Ok-perintä.
Turvallinen 1. 9. 2021 00
Häirikkö.
Häiritsevä 22. 6. 2021 00
Turha häiriö
Häiritsevä 8. 5. 2021 00
Firman puhelimen soitti: taustalta kuuluu pelkkää musiikkia. Häirikkö.
Vaarallinen 25. 3. 2021 00