Puhelinmyyntiin muutoksia – Soiton jälkeen kuluttajalle lähetettävä erikseen kirjallinen…
Kuluttaja-asiamies ohjeistaa puhelinmyyntiä harjoittavia yrityksiä kirjallisesta vahvistusmenettelystä. Se tuli voimaan tämän vuoden alusta lähtien. Se tarkoittaa, että myyntipuhelun jälkeen myyjän on erikseen lähetettävä kuluttajalle kirjallinen tarjous.
Ebin
Neutraali 29. 11. 2017 00
Soittanut viimeisen 2 viikon aikana useamman kerran.
Häiritsevä 10. 10. 2017 00
Ärsyttävä myyjä
Häiritsevä 24. 7. 2017 00
Kun soittaa sinne takaisin, englanninkielinen automaattivastaus: "The number you tried to call cannot be reached right now".
Yrittänyt soittaa useasti useina päivinä.
Häiritsevä 17. 7. 2017 00
Vakuutusmyyjä
Neutraali 11. 7. 2017 00
Yrittänyt monta kertaa, en vastaa
Häiritsevä 11. 7. 2017 00
Eikö näitä häiriköitä saa kuriin. Estoa numerolle vaan
Häiritsevä 20. 6. 2017 +10
Älä vastaa
Häiritsevä 20. 6. 2017 00
Puhelu katkeaa kun vastaa. Soitellut useampaan otteeseen.
Häiritsevä 19. 6. 2017 +10
Katkesi heti vastattuani.
Häiritsevä 13. 6. 2017 +10
Häirikkö
Häiritsevä 9. 6. 2017 +10
No eipä tarvitse soittaa takaisi...
Häiritsevä 8. 6. 2017 00