Käytännön ohjeita puhelinmyyntiin
Puhelimitse tapahtuva viestintä on vuorovaikutusmarkkinointia. Kiireisessä liike-elämässä puhelinviestinnän merkitys korostuu. On laskettu, että jopa kahdeksan asiakasta kymmenestä hoitaa asioitaan yrityksiin puhelimitse. Ei ole siis yhdentekevää, millä tavalla puhelinta käytetään ja kuinka puhelimessa toimitaan.…

Hälyttää hetken ja sulkevat, useana päivänä peräkkäin. Estolle.
Neutraali 16. 1. 2020 +10
Joka päivä soitellut kahden viikon ajan. En ole vastannut. Laitoin estoon.
Häiritsevä 14. 1. 2020 00
Menis oikeisii töihin.
Häiritsevä 16. 12. 2019 00
Myy "Takuulottoa"
Vaarallinen 24. 5. 2018 00
Soi lyhyen ajan
Häiritsevä 23. 5. 2018 0-1
Älä vastaa.
Häiritsevä 3. 8. 2017 00
soittaa monta kertaa päivässä
Häiritsevä 16. 6. 2017 00
Soittelee monta kertaa. Vastasin kerran, sitten linja pysyi auki n. 10s sitten puhelu katkesi. Häiritsevää on.
Häiritsevä 2. 6. 2017 00
Kahden viikon aikana soitellut ainakin 11 kertaa.
Häiritsevä 6. 5. 2017 00
Soittaa usein, lopulta estin koko numeron, Soittelee silti edelleen n kahden viikon välein
Häiritsevä 5. 5. 2017 00
Vastatessa toisesta päästä linjaa pidetään auki n.10 sek. sitten katkaistaan. Soittelee taas useana päivänä peräkkäin.
Häiritsevä 2. 5. 2017 00
Ilmoitan kohta poliisille tästä soittajasta, soittaa jokaikinen päivä. Olen yrittänyt vastata, mutta linja katkeaa heti.
Häiritsevä 2. 5. 2017 00