Puhelinmyyntiin muutoksia – Soiton jälkeen kuluttajalle lähetettävä erikseen kirjallinen tarjous
Kuluttaja-asiamies ohjeistaa puhelinmyyntiä harjoittavia yrityksiä kirjallisesta vahvistusmenettelystä. Se tuli voimaan tämän vuoden alusta lähtien. Se tarkoittaa, että myyntipuhelun jälkeen myyjän on erikseen lähetettävä kuluttajalle kirjallinen tarjous.

ärsyttävä lehtimyyjä.
Häiritsevä 3. 4. 2017 00
Häiritsevä!!! Tuntiin jo neljästi soittanut,ei kannata vastata.
Vaarallinen 27. 3. 2017 +10
Tänään useita yrityksiä, vaikka hylkääkin toistuvasti.
Häiritsevä 24. 3. 2017 00
Soitti eilen tunnin välein...
Häiritsevä 24. 3. 2017 00
Soittelee päivittäin
Häiritsevä 23. 3. 2017 00
Ärsyttävää kun soittelee joka toinen päivä.
Häiritsevä 23. 3. 2017 00
Soittelee tunnin välein
Häiritsevä 21. 3. 2017 00
Soitti useaan kertaan muutaman tunnin sisällä
Häiritsevä 15. 3. 2017 00
Ei kuulu mitään ja sitten sanoi nimensä niin kuin Ois ollut humalassa. Soittaa usein
Häiritsevä 14. 3. 2017 00
Kun puheluun vastaa, lyödään heti luuri korvaan.
Häiritsevä 11. 3. 2017 00
Soittanut kolme kertaa aamupäivän aikana.
Häiritsevä 10. 3. 2017 00
Soittanut puolen tunnin aikana kolmesti
Häiritsevä 9. 3. 2017 00